Biwak Drużyny – co zabrać, jak dojechać

  1. W piątek (17.05.2019) ruszamy do Bud Michałowskich na Biwak 77MDH. Jedziemy tam aby rozwijać swoje umiejętności, a także przygotowywać do Harcerskiego Rajdu Radziejewskiego. Biwak odbędzie się w Budach Michałowskich, na terenie dawnej szkoły, a obecnie bazy noclegowej Hufca ZHP Jaktorów. Miejsce idealnie nadaje się do naszych harców, bo budynek remizy zlokalizowany jest w spokojnym miejscu, niedaleko lasu. Spotykamy się w piątek (17.05.2019) o godzinie 19.00 już w Budach Michałowskich, uczestnicy biwaku muszą dojechać we własnym zakresie. Koszt biwaku: 20zł. Aby uczestnictwo w biwaku było przyjemnością, do plecaka trzeba zapakować odpowiedni ekwipunek, a zbędne rzeczy najlepiej zostawić w domu. Podstawowy ekwipunek który należy spakować to:
  • śpiwór
  • karimata
  • komplet bielizny na 2 dni
  • kurtka + spodnie moro (ew.  kurtka przeciwdeszczowa + ciemne spodnie)
  • pełne umundurowanie (dotyczy osób będących już od dłuższego czasu w  drużynie)
  • ciepła bluza lub sweter w ciemnym kolorze
  • czarna koszulka drużyny z lilijką (ew. czarna koszulka z jak najmniejszą ilością nadruków)
  • wygodne rozchodzone buty za kostkę (np. te które używamy zimą)
  • buty na zmianę (adidasy)
  • 5 kanapek (bułek)
  • menażka lub miska + niezbędnik (ew. łyżka do jedzenia)
  • artykuły biurowe (długopis, ołówek, notesik)
  • podręczne plastry na obtarcia
  • przybory do mycia (szczotka do zębów, mydło, ręcznik)
  • lekka (mała) latarka
  • 20zł

 

Budy Michałowskie, Radziejowicka 77

 

Spotykamy się 17.05.2019 w piątek o godzinie 19.00 w Budach Michałowskich.
Do domu wrócimy w niedzielę, szacunkowo w okolicach godziny 12 – 13tej.
Każdy uczestnikmusi dostarczyć „zgodę rodziców na wyjazd”

Druk to pobrania i wydrukowania jest tu (klik) >>

6 thoughts on “Biwak Drużyny – co zabrać, jak dojechać

  1. zdjęcie nr 22 w archiwum jest chyba że Zbiczna 86 poznają chyba siebie. To ten piąty „Kicaj”

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *